I'mma get your heart racing in my skin tights jeans be your teenage dream tonight

Heeey. Jag är helt slut. Mitt huvud är helt tomt. Är helt imponerad att jag ens orkar skriva något och framför allt att skriva rätt. gosh. Skrev tenta i Författningar (en kurs som handlar om lagar, hur man granskar olika recept, hur "allt" fungerar inom hälso-sjukvården mm) förut och det var nog den jobbigaste hittills enligt mig. Uppdelad i två delar och båda kräver 80% rätt för att få godkänt, vilket egentligen borde vara 100% för i verkligheten får det inte ske några fel alls. Men jag är rätt glad över att det är 80% på tentan. Så man har någon felmarginal i alla fall. Svårt att "spika" en sån tenta och hitta alla fel. Man tolkar allt lite olika och i verkligheten så har man ju åtminstone kollegor att diskutera med, det har man ju inte direkt under tentan. Hoppas det gick bra i alla fall :)

 

I helgen har jag pluggat så mycket jag orkat, bakat bullar med syrran, varit ute på stan med syrran och en av hennes roomies för ett glas vin (mycket trevlig tjej!), diskuterat valet och röstat såklart och sen tittat på valvakan. Mycket mer har jag egentligen inte gjort.

 

Nu väntar jag på att Rasmus ska komma hem och stryka mig i pannan och tala om för mig vad duktig jag varit idag. Är sjukligt sugen på nån god mat. Fast jag vet inte vad. Typ stek, potatis och sås. Eller ost-&skinkpaj. Eller varför inte lasange. Åå vad hungrig jag blev nu! :) Får gå igenom kylen och frysen och se vad jag kan slänga ihop. Känns även passande med en påse salt-&vinägerschips och ranchdip ikväll (om jag orkar bort till affären vill säga) för ikväll är det Lite sällskap på femman som vi lätt tittar på! Skönaste programmet.

 

På torsdag åker jag till Degerfors :) Längtar längtar!

 

Bara för att göra mig ännu hungrigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0