What if god was one of us

Fredagen är här, hösten är här, det har småregnat hela dagen, jag älskar att gå runt i mina nya stövlar jag köpte häromdagen, min rygg mår hyffsat (faktiskt, knackknack TA I TRÄ) efter ett besök hos bästa sjukgymnasten som gav mig massa bra tips, jag har gjort höstfint på vår balkong med ljung, har hängt på IKEA och stan en del idag och hittat massa fint, Rasmus har åkt iväg till stugan för att fiska med sina manliga släktingar (tråkigt dock att han inte är hemma hos mig), har precis kollat på idol, syrran är här och ska sova hos mig inatt (kan vara för att jag inte gillar att sova själv ;), vi har precis delat på en oxfile & bearnaisepizza, alla mina ljuslyktor är tända, smakade just på en ny höstcider som var mycket delicato.. jag mår toppen helt enkelt :)

 

Det enda jag saknar är min Rasmus ♥ Trevlig fredag alla mina kära vänner

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Desamma........Älskar Er, fast de vet ni ju redan....:))))

2010-09-10 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0