Vilken färg har själen?

God morgon kära torsdag!

 

Jag är så arg, för jag har tappat bort mitt förbannade busskort. Hann bara använda det en gång, sen poff. Borta. Vart är duuu dumma busskort? Var den bussresan värd 335 kronor? Eeeh nee. Grrrr, hoppas du kommer fram snart, annars jävlar tänker jag planka resten av mitt liiv. Sådeså =)

 

Idag tänker jag ägna mig åt att först gå ner till gymmet en vända. Blir verkligen bara en kort stund på cykeln och lugnt för sist jag var nere, några dagar sen, så fick jag sjukligt ont i mina höfter igen. Överansträngde mig troligen och trodde min inflammation var på väg tillbaka, men efter några dagars kur med Voltaren och värmedyna på det onda så verkar det ha lugnat sig lite. Hoppas verkligen det för jag vill inte råka ut för trokanteriten igen, det gjorde så ont :/

Jaja, sen ska jag väl ta en dusch för att inte vara alltför äcklig under dagen och sen skall jag sätta mig med min uppsats om kattpest igen som jag har hållt på med några dagar nu. Flyter på rätt bra faktist men har fortfarande typ två sidor kvar att fylla upp i text innan den kan ses som färdig.

Idag slutar äntligen Rasmus klockan halv fyra! Han började jobba på SKF förra veckan och har jobbat från 7-20 varje vardag sen dess. Sjukt tråkigt, han åker 6.15 och kommer hem 20.30 typ. Men idag så jobbar han som vanligt, alltså 7-15.30 (det övriga är övertid). Så ikväll hoppas jag på att det blir bio, såg att Svinalängorna gick på biopalatset ikväll, perfekt! :) Men vid fyra ska jag in och möta upp anna på stan och kolla in göteborgs mellandagsresa, om det fortfarande finns nåt kvar vill säga. Har inte hunnit det ännu. Shame on mee.

 

Ne, nu ska jag gå ner till gymmet. Ha en trevlig dag mina vänner =)

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ditt busskort är borta för att du egentligen borde bo i Kga-Dfs där ALLA KÖR BIL! Dags att pallra era rövar hemåt skogarna ju! Eller så kanske vi kan ses i Skövde ;)

2011-01-06 @ 23:11:05
URL: http://perfeckto.blogg.se/
Postat av: Sigrid

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 22:45:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0