Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Gomorron!

 

Idag är det två veckor kvar tills min praktik börjar i Degerfors.

Idag är det en vecka kvar tills jag ska göra min redovisning av examensarbetet.

Idag är det tre dagar kvar tills jag ska lämna in mitt utkast på examensarbetet till mina handledare.

Idag måste jag bestämma mig för hur min sommar ska se ut och vart min första arbetsplats som färdig receptarie kommer att vara.

 

Tiden går så fort. För fort. Kan vi inte lugna ner oss lite? ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi kan gärna lugna ner oss massor!! Känner som du som jag! <3 Men fan vad vi är bra och om ett år kommer vi vara jäkligt nöjda med hur vi fixade jobb direkt efter examen =)pussss

2011-03-14 @ 15:56:20
URL: http://perfeckto.blogg.se/
Postat av: Isa

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:53:47
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0