It's all coming back to me

Hej! Sitter hos sis och har just klämt en grandiosa-pizza, hungrig tjej. Nu börjar äntligen mitt examensarbete bli färdigt, har lämnat in det till mina handledare en sista gång nu, tror jag. På torsdag lämnar jag in det till kansliet, förhoppningsvis redan imorrn kanske. Vore helt underbaaart och lämna in det typ nu. Bara bli av med det. Men nu har jag skrivit allt som ska vara med så nu är det mer rättning på grammatiken. Har fått ihop ungefär 28 sidor tror jag allt som allt, så det är en del ändå :) Igår hade jag min presentation för forskningsgruppen jag arbetat i och det gick jättebra :) Var supernervös speciellt eftersom jag skulle redovisa på engelska men så fort jag började så släppte det, som det alltid gör.

På fredag har jag och några (kannske rasmus också) bokat bord på mañana (tapas-restaurang) och det ska bli så gottgott! Och på söndag åker jag till Degerfors, med blandade känslor. Har just bokat tåg. Ska bli kul, men kommer ju sakna Rasmus (och mollan och anna och alla andra). 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gå in och gilla louice.se och var med och tävla!

2011-03-31 @ 19:07:54
Postat av: Natta'

härligt med sommar!

2011-04-02 @ 22:58:53
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0