Baby bump that track

Helluhelluhelluu!
Sitter här med inte en kopp i handen för jag får inte dricka varken kaffe eller te idag. Inte alkohol för den delen heller men det klarar jag mig utan. Men kaffe eller te? Har redan fuskat lite, tog en liiten kopp, fast tidigt. Har en labb imorrn, en "kisslabb", där vi ska få dricka olika drycker och sen kissa typ varje halvtimme och mäta på det. Låter det skoj? :) Tror jag att det är. Därför får vi inte dricka te/kaffe/alkohol/äta stark mat ett dygn innan, så det inte ska förstöra resultaten antar jag. Undrar vem utav oss som fåt dricka de två starkölen?

Helgen var superskoj, var på barnkalas i trollhättan, där de hade hyrt ett badhus med temperaturen 34 grader(!). Sååå härligt. Istället för trampolin så fanns det en lian i taket som man kunde slänga sig ut i vattnet med, gissa om den var populär bland både barn och vuxna? :)

Idag blir det ikea med anna, skulle egentligen ha gjort labrapport men vi sköt upp det tills på torsdag istället. Måste köpa nya glas. Hade 15 st, nu i helgen slog kattvakten(anna) sönder det sista. Har såklart lite andra glas, typ vinglas och så, men inga "vanliga". Dags att köpa på sig lite nya.

Till helgen får vi besök av linnea och stoffe! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska bli så mysigt i helgen <3 Men du kan du inte lägga upp nått bra recept på sockerkaka? Jag hittar inge bra!? :O Det är ju trots allt en bak-blogg ällaaa? Eller det kanske är din bak den handlar om? :P

2009-11-24 @ 22:24:00
URL: http://honungsgurka.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, förlåt för glaset! jag skyller på diskhon ;D

2009-11-24 @ 22:27:09
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0