Je veux ton amour

Heeeeei. Sitter just nu och tjuvar på annas internet. Väntar på att hon ska komma hit. Jag är alltså hos Alex (trodde han hette alexander men han hette visst alex bara, enligt honom och hans post? Men jag vet att han ljuuuger), hängde på Rasmus hit. Fick lite tråkigt för de satt och pratade om båtmotorer och sånt är jag inte särskilt insatt i direkt, det är därför jag sitter här. Höll på och somna. Skojar inte. För övrigt idag har jag inte gjort många knop (höhö håller mig till ämnet här så gott det går), har varit ledig idag. Har börjat en labbkurs på typ 2½ vecka eller vad det är, och har tre 9-19 labbar (hur ska tiden gå fort?) som ska göras. En imorrn, en på fredag och en nästa vecka. Ouuups nu kommer anna, byyye! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer Du o klara Galant gumman....Puss<3

2009-11-19 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0