"Jag sover inte!!"

Snacka om att vara trött:

Rasmus: "Blablabla" nånting om motorcykeln han tänker köpa.

Jag: "Mmm det blir nog jättebra.."

Rasmus: "Men du tycker inte att den är lite för dyr då?"

Jag: "Nee det blir nog jättebra.."

Rasmus: "Ah jag får se hur jag gör, får fundera lite"

Jag: "mmmmm... "

Rasmus buttar på mig.

Jag: "Jaaa men jag hör vad du säger, jag lyssnar, jag sover faktist inte!!"

Jag tittar upp och ser att han pratar i telefonen och skrattar åt mig. Det var alltså inte mig han pratade med utan hans bror. Skämdes lite smått efter detta. Så trött var jag igår att jag inte ens kom ihåg att han ringde hans bror två minuter innan detta.

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

haha, det händer alltid något roligt när du sover :p

2009-10-30 @ 16:04:13
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Lina

Anna; haha jag vet, jag är så tokig :P

2009-10-31 @ 13:03:23
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0