Helgen

Heej! Sitter här och kollar på Ensam mamma söker och tar det lugnt. Tycker det är lite extra roligt att kolla denna säsong eftersom det är en tjej från Karlskoga som är med. Orkar knappt sitta upp, måste lägga mig snart igen men var bara tvungen att göra nåt. Har fått nån slags ryggsträckning eller ryggskott, eller vad man ska kalla det, i helgen. Igårkväll var vi hos Rasmus syster i Trollhättan på kräftskiva med hans sida av släkten. Som vanligt var alla ungar lika söta och goa, älskar och busa med dom =) Spelade lite airhockey och sträckte väl mig lite för långt över bordet eller nåt och det började stråla i hela ryggen. Slutade med att jag fick ta två värktabletter och gå och lägga mig, kunde varken sitta eller stå. Inte ligga heller för den delen men det var det mildraste. Lite bättre idag men kan fortfarande knappt  röra på mig. Så nu har jag precis sytt ihop en värmedyna med ris i :D Så jääkla gött och ha emot.

 

Igår när vi kom upp till Trollhättan så åkte vi direkt till Strömstad för att köpa en cross till Rasmus. Efter vägen såg vi världens översvämningar, trodde det var sjöar men det var visst översvämningar. Visst regnat lite :)

 

Nej jag måste smyga över till sängen nu, tror jag ska ta med mig kissen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0