Weekend

Heeej. Inte skrivit på ett tag men det är tack vare för att jag har helt enkelt haft fullt upp varenda dag tror jag :) Har haft en så himla bra och skön helg hemma i Degerfors. Åkte hem på onsdagkväll och mammii kom och hämtade mig och vi åkte hem till pappa och lämnade av Molly, pappa gillar Mollygumman :) Sen åkte vi upp till mamma och jag fick träffa världens finaste sötaste kissebebis. Skojar inte. Molly är ju mitt hjärta men den lilla sötnosen var inget och skoja om alltså. Shit va sött det är med kattungar.

 

Lilltösa kanske inte ser så liten ut här på bilden men det är hon verkligen.

På lördagen blev det tjejkväll hos Linnea, kollade på 17 again och sjöng(!) singstar :) Sen drog jag och Cammieee in till Statt, nyktra dock. När man är nykter på uteställen så märker man så mycket tydligare hur fulla många är. Fick världens kärleksförklaring av en gammal granne till mig i bilen hem. Shit alltså, haha :) Camilla: "Nehee du aldrig att vi glömmer det här, du vet, vi är spiknyktra ikväll!" ;)

 

 

 

Massa mer spännande har hänt förstås men jag orkar inte dra upp allt här, haha, ingen som är särskilt intresserad heller I guess :)

 

Min kära mamma bjöd mig på världens godaste äppel-blåbär-mandelpaj häromdagen :) Oh ska ta reda på receptet så ska jag göra den någon dag :) Om hon vill ge ut det förstås ;) Har en massa blueberries i frysen som ligger redo att slängas in i ugnen.

 

Nej nu ska jag göra iordning lite här, har hållt på och städat nu ikväll, såg förjäkligt ut när jag kom hit igår :) Nu ska lite grejer ner i källaren bara och sen tror jag att jag är färdig. Vid nio ska jag titta på "De korkade  hollywoodfruarna" eller vad det hette :)

 

Hjärtat på sin nya cross ;D

 

Byebye! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag läser....Puss

2009-09-14 @ 21:37:09
Postat av: anna

Mysigt! vill verkligen också åka hem ett tag nu! längtar faktiskt! :)

puss

2009-09-15 @ 09:19:07
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

söt kisse :)

allt bra?

2009-09-15 @ 20:48:14
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Supersöt katt, och ser ut som ni haft det roligt (:

2009-09-16 @ 09:35:38
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vill veta mer, så vill jag se mer heta bilder på din karl också, stilig värre på crossen ;P



Hoppas vi ses snart igen, fast det vet jag att vi gör iof ^^



Tack för i helgen PUSSPUSS



/L

2009-09-16 @ 20:09:36
URL: http://honungsgurka.blogg.se/
Postat av: camilla

haha klart vi inte glömmer, så jävla kul ;)

2009-09-18 @ 16:04:38
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0