I wanna wake up where you are

GOD kväll. Tänkte just dra ut och springa men ångrade mig kvickt då jag slog i foten i bokhyllan(hur?) strax därefter. Känner inte heller världens sug efter det om jag ska vara ärlig. Istället tänker jag fortsätta äta mitt godis som jag köpte på 4-gott förut, för det är väl ungefär samma sak?

 

I övermorrn är det tenta igen, nu i en kurs som heter så fint som Galenisk farmaci. Handlar om hjälpämnen i läkemedel och produkter i övrigt. Ganska intresant och rolig kurs, mest tack vare en fruktansvärt rolig föreläsare :)

 

Efter tentan drar jag med mig karl och katt och sätter oss på tåget hemåt skogarna igen, för att gå på bröllop! :)

 

Såg Avatar i 3D häromdagen btw. ÅÅÅh vilken bra film. Är det konstigt att jag vill vara en Avatar? Känner alla så efter den filmen? Jag tror det iaf. (Vänta nu.. menar jag att jag vill vara en blå, människolik varelse med svans och kattdrag?! Tydligen)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker du liknar den där varelsen litegrann:)haha

2010-04-28 @ 15:25:53
Postat av: Lina

tack anna! :D

2010-04-28 @ 15:28:48
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0