Saturdaynight

Idag har solen verkligen inte lyst med sin frånvaro. Inte ett dugg faktist. Det har varit strålande sol hela dagen lång vilket har varit underbart. Jag satt ute på bryggan en timma förut, strax innan jag skulle gå iväg till jobbet. Fick dock gå ner själv för Rasmus orkade inte följa med, han känner sig lite krasslig :/ Men det gjorde mig inte så mycket för jag har varit så fruktansvärt inne i en bok de senaste dagarna, den heter "I de lugnaste vatten" av Viveca Sten. Jag läste precis klart den nu. Bra lästips speciellt såhär på sommarn. Det är en kriminalroman som utspelar sig på Sandhamn. Ska leta upp hennes efterföljare nästa gång jag drar inåt stan, kommer dock inte ihåg vad den hette. Boken var i alla fall riktigt spännande och fin, read it :)

 

Jag har varit inne i stan nu en sväng på kvällen och träffat Anna. Vi satt nere vid hamnen och myste lite i kvällssolen. Hon har precis flyttat, jag hjälpte henne och flytta grejer igår. Till Örgryte, såå jäkla fint område. Är nästan avis på henne trots att vi bor väldigt fint här :) Jag är så glad för hennes skull. Nu ska jag sova.

 

Anna i högsta hugg med flytten :)

 

Min solkompis


Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Haha härligt att höra för det är inte alla som håller med och tror att jag är helt döds allvarlig med inlägget! Säkerligen tar dem åt sig för att dem "bryter" mot de flesta av punkterna, men vem gör inte det? ;)

2010-07-05 @ 09:10:09
URL: http://www.malinpousette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0