Stolt faster

Heej! Idag är lite utav en toppendag. Fint väder, plusgrader, solglajjor is necessary. PLUS att jag har blivit faster idag :) Åt en liten tjej dessutom! Jag vill åka hem nununuuuu och träffa tösen!

Nu börjar läkemedelskemitentan närma sig. På onsdag gälleree! Har suttit hela helgen och pluggat inför den, ah och hela förra veckan förstås också. Har ägnat bra många timmar åt detta iaf. Och ändå sitter inte vissa grejer vilket frustrerar mig något fruktansvärt! Men har en och en halv dag till på mig så jag hoppas kunna banka in även det sista. Ikväll ska jag jobba iofs men jag får "plugga i huvudet".

I fredags hade Rasmus inflyttningsfest här hos oss med sina vänner. Jag ska ha min inflyttningsfest.. hmm, nån dag, är inte bestämt ännu. Möjligtvis på onsdag och isåfall blire en inflyttningsfest/eftertentafest i ett liksom! Måste tala med herren i huset först om det så han inte har några invändningar. På inflyttningsfesten i fredags iaf så grillade vi :D Riktigt trevligt! Sen bara vällde det in med (snygga!) killkompisar till rasmus. Helt ensam tjej blev jag dock inte utan en flickvän till en av dessa killar hängde på också, riktigt söt tjej :)

Nu ska jag återgå till mina studier en stund innan jobbet. Byebye och ha en fortsatt trevlig dag!


Här spelades det lite av varje, jag fick till och med önska min låt; Sweet child o mine.


Rasmus med en Irisch coffee i handen :)


Osämja framför spotify? :)


Crisses inflyttningspresent till oss, Torredipisa, så cool flaska :)
Den lutar, kanske inte syns så bra på bilden.


Igårkväll gjorde Rasmus hemmagjorda chips! Verkade jätteenkelt och det blev hur gott som helst!
Kommer inte exakt ihåg hur han gjorde men, hyvla potatis, salta/peppra och häll på olja. Sen in i micron på full effekt tror jag i ca 8 minuter, tills de blir knapriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0