There's gonna be one less lonely girl

Heeeej!. Runt klockan tio idag kom min pappa, min farfar och hans sambo hit och hälsade på :) Riktigt kul att få besök! Men lika kul som det är att de kommer hit, lika tråkigt är det när de måste åka sen. De åkte för en halvtimma sen ungefär och jag har redan gråtit en skvätt. Usch :( Det värsta var att de tog anna med sig! Hur ska det bli när jag vill ta en kvällspromenad? När jag ska gå på stan? När jag vill ha kaffebesök? När jag bara vill ha min kära syster här att prata med? Jag är ju så van att ha dig här nu.

Jaja, det är tråkigt men som sagt, riktigt kul att de kom hit :) Farfar och Majlis har aldrig varit här hos oss förut så det var första gången de fick se hur vi bor, men inte sista hoppas jag :) Jag bjöd på mat och så fikade vi och hade allmänt mysigt :) Farfar fick svindel när han gick ut på våran inglasade balkong, han tyckte det var jätteläskigt. Haha :) Pappa skulle från första början ha kommit ner hit själv, men så åkte han på en lätt lunginflammation så han orkade inte det tyvärr. Hoppas att han kan komma ner nån gång lite längre fram i vår istället och stanna över en helg eller nåt.

I lördags var jag och några ur min klass bjudna hem till en tjej i klassen, riktigt kul och hon hade en så fin lägenhet och två sååå goa katter. Vi hade planerat värsta utgången på avenyn meeen, som alltid på lördagar är det svårt att komma in nånstans speciellt när man är så himla många och så vill man ju helst in på samma ställe allihop. Så vi tröttnade till slut och drog till olika ställen. Jag och några till - burger king. Haha, vi orkade inte :P Men förfesten var hur trevlig som helst! :)


Här är min syster, min farfar och hans sambo.


Här är min fina pappa!
Den fina blomman på bordet fick vi som inflyttningspresent :)


Svärfar och svärsonen ;D

Här kommer lite bilder från festen i lördags:







Här är halva gänget.. ;D


..och här är resten, förutom fotografen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

åh, jag kommer att sakna dig :( grät också en skvätt! PUSS på dig min älskade syster! <3

2010-03-09 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0