Hembakade peppisar or not?

Jag är inget stort fan av hembakade pepparkakor. Visst, kul att baka och roligt när man blir bjuden på hembakade peppisar men.. kom igen, de köpta smakar mycket godare :P Tycker jag iaf. Något som är kul dock när man bakar egna är att kunna dekorera på dem. Men fortfarande så smakar köpta pepparkakor godare, så därför bakar jag inga, I ÅR iaf. Kanske ändrar mig helt nästa år :) Vem vet?

 

 

Ska snart börja laga lite middag tänkte jag, det får bli fläskkotlett och ris med bearnaisesås. Ris och bearnaisesås är något av det godaste jag vet (tjockaste också jag vet, men det spelar inte så stor roll i den här bloggen:)). Det är gott till nästan all slags kött.


Kommentarer
Postat av: Mamma....<3

Rasmus Du och Anna..... :)

2009-12-13 @ 20:50:52
Postat av: Lina

mamma: haha jaa precis ;D

2009-12-13 @ 21:28:27
URL: http://linabakar.blogg.se/
Postat av: Rozaleen

tusen tack! =)

kram

2009-12-14 @ 06:43:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0