Sweet love of mine

Äntligen äntligen äääntligen kväll den 22:a december. Imorrn åker jag mot skogarna. Hoppas inte tågen krånglar. Nu tror jag dock att det kommer att göra det ändå men jag kan ju alltid försöka hoppas. Packningen är typ färdig, jobbet är avklarat (för detta år), hemmet är skinande rent, kaffebryggarn är laddad. Ska bara betala av en räkning sen har jag nog ingenting mer att göra. Shit så det snöar här, hela bursprånget här utanför mitt fönster är snart fullt. Det är mys :) Älskar dig Rasmus, längtar efter vår mysiga jul tillsammans ♥


Jag saknar min lilla flisa ♥ Oh så jag ska snosa henne i nacken sen!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det mysigaste i världen är djur :) Saknar min vovve otroligt mycket när jag bor på andra sidan jorden..

2010-01-26 @ 12:57:29
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0