Grill- & sushimaster

Jag har sån lyx. Jag är så glad att mitt älskade hjärta kommit tillbaka till mig nu efter påsken. Tillbaka till "Jag har sån lyx", Rasmus är grymmast i världen på att laga mat. Synd bara att jag inte gillar sushi.

I förrgår lagade Rasmus iordning sushi, blev kanske.. 50 makirullar. Helt sinnes att dom redan är slut. Och då kan jag tillägga att jag inte ens smakat på dem denna gången. Han är helt grymt på att laga sushi, ser så himla gott ut och det är det säkert också. Men jag vet inte, det är nåt med de där makirullarna som jag inte gillar.. troligtvis sjögräset.

 

 

Igår blev jag bjuden på grillad lax. Så himla gott! Vi brukar alltid köpa "vanliga naturell" lax, men denna gången köpte jag två laxbitar i en förpackning, kommer inte ihåg vilket märke men det var i alla fall med smaksättningen Chili och ingefära. Jättegod och billig.

 

 

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser riktigt gott ut :P

2010-04-10 @ 16:56:25
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Mamma....<3

Åhhhh va gott de ser ut....

2010-04-11 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0