Hasselbackspotatis

God kväll! Sitter här och känner doften av Hasselbackspotatisen som står i ugnen. Laga mat nu? Japp, mestadels för att ha matlåda till skolan imorrn men kom dessutom på mig själv att jag inte riktigt har ätit nåt idag, förutom en skål med fil och jordgubbar och en cheeseburgare som jag fick med mig hem igår :D Det är väl ändå det bästa, att vakna upp en morgon efter en utgång lite halvseg, inte bakis utan bara seg. Och i kylen ligger en cheeseburgare + en burk iskall coca cola. Så guld! In med burgaren i micron, knäpp upp colan, ta ut burgaren och släng dig i sängen igen och titta på nåt bra på datorn eller tvn.

Kör på ett litet bildregn av helgen som varit. Alltid trevligt :) Har haft en riktigt bra helg btw, det enda jag saknat är Rasmus ♥


Melads jelloshots


Veronica och jag, riktigt trevlig tjej!


Alexander och Sara, med en Salsa (kände ni Let´s dance-vibbarna?)


Sött med inbakad fläta







Nu ska jag titta på Johan Falk och käka lite mat :) God natt sen!



UPDATE: Hasselbackspotatisen blev utomordentlig! Till detta gör jag nu lax, men den får hamna i matlådan. Tog bara en mumsbit potatis :) Gjorde en kall sås till laxen av Creme fraiche, salt och peppar, en skvätt sås som jag har i kylen och avocado. ÅÅÅH så den blev bra. Ville bara äta upp den nu.


Hasselbackspotatis.
Fick för mig att det skulle passa med lite ost på, därför ser det lite konstigt ut. Men goooott! Detta ska jag göra nästa gång det står grillat på menyn och ha till.

Kommentarer
Postat av: Annica, mamma till tre

Ja det är riktigt häfftigt vad det går att få till med en sketen liten nål!! :) HA en fortsatt trevlig kväll, kram

2010-03-30 @ 22:07:49
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Karin

såg trevligt ut!

detsamma:)

2010-04-04 @ 13:29:52
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0